גבאי בית שמש תוקפים: "דרישה מחוצפת, לכו תעשו שנור"

    "הייתי מצפה מאנשים מכובדים כמו גבאיי בתי הכנסת ברמת בית שמש ג' לחלץ חושים, ובמקום לנהל מאבקים מול העירייה, לעשות מה שהגבאים האחרים עושים בשכונות הוותיקות של בית שמש ובכל השכונות החרדיות בארץ ובעולם: לעשות שנור ולקבץ משאבים ממקומות שונים"
    יעקב גרודקה 5 Comment on גבאי בית שמש תוקפים: "דרישה מחוצפת, לכו תעשו שנור"

    אתמול פורסם באתר 'קול חי', מכתבם של גבאי בתי הכנסת ברמת בית שמש ג', ששוגר לראש העיר משה אבוטבול שבו הם דורשים מהעירייה לממן את ההוצאות שהתרבו עליהם בעקבות המעבר למקום החדש שהוקצה על ידי העירייה • הבוקר הסערה לא נרגעת

    "הייתי מצפה מאנשים מכובדים כמו גבאיי בתי הכנסת ברמת בית שמש ג' לחלץ חושים, ובמקום לנהל מאבקים מול העירייה, לעשות מה שהגבאים האחרים עושים בשכונות הוותיקות של בית שמש ובכל השכונות החרדיות בארץ ובעולם: לעשות שנור ולקבץ משאבים ממקומות שונים"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (שלישי) פורסם באתר 'קול חי', מכתבם של גבאי בתי הכנסת ברמת בית שמש ג', ששוגר לראש העיר משה אבוטבול, שבו הם דורשים מהעירייה לממן את ההוצאות שהתרבו עליהם בעקבות המעבר למקום החדש שהוקצה על ידי העירייה, מנגד, גורמים בכירים בעירייה אמרו לאתר 'קול חי' כי "מדובר בדרישה חוצפנית".

    ההקצאות בבית שמש • "שהעירייה תשלם את ההוצאות"

    הבוקר, אתר 'קול חי' שוחח עם אחד מהגבאים הוותיקים בשכונה הסמוכה, רמת בית שמש א' שאף הוא תקף את גבאי רמת בית שמש ג' על דרישתם, "אני מאוד מבין את הגבאים הצעירים ברמת בית שמש ג', העירייה לא מתייחסת אליהם כפי שהם מצפים, ונוסיף לכך את העובדה שתהליך ההקצאה ארך זמן, והפיתוח בשכונה מקרטע, התחבורה מתחת לכל ביקורת, אך מה לעשות ששכונה חדשה לא מקבלים על מגש של כסף".

    הגבאי שסירב להזדהות בשמו הוסיף ואמר "אני מבקש להזכיר לעמיתיי הגבאים את מה שאינם יודעים, כיצד הוקמו מוסדות הציבור ובתי הכנסת בעשרים השנים האחרונות, שום דבר לא היה מובן מאליו. על כל דבר נאבקנו, בקושי היו הקצאות, אבל התאמצנו יחד עם שלוחי דרבנן ונדיבי העם והקמנו בתי כנסת בכל מקום אפשרי כגון, מקלטים דירות להשכרה ומקלטים".

    "הייתי מצפה מאנשים מכובדים כמו גבאיי בתי הכנסת ברמת בית שמש ג' לחלץ חושים, ובמקום לנהל מאבקים מול העירייה, לעשות מה שהגבאים האחרים עושים בשכונות הוותיקות של בית שמש ובכל השכונות החרדיות בארץ ובעולם: לעשות שנור ולקבץ משאבים ממקומות שונים, יש גם לנו ביקורת על העירייה והביקורת הנוכחית היא חסרת הצדקה ושלא לומר מחוצפת, הייתי ממליץ לגבאי בתי הכנסת החדשים לבוא ולשמוע כמה עצות מהוותיקים איך מנהלים בתי כנסת, ואיך משוחחים עם ראש העיר במעט כבוד והערכה", הוסיף הגבאי.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      הגבאי הזה בעצם פועל ממניע אגואיסטי.
      הוא חושב לעצמו "אנחנו לא קיבלנו למה שהם יקבלו". חבל שהם ברמה א' לא עשו מאבק.
      אבל יש כאן מסה מצטברת. שכונה מוזנחת, בלי מקווה ובלי בתי כנסת סדירים ובלי תחבורה נורמלית והתושבים רוצים תמורה לארנונה שלהם.
      בשביל הספורט אנחנו מציעים להתקשר באקראי לכמה תושבים מהרמה ותתחילו לקבל תמונה יותר מלאה על גודל העוולה.
      הסבירות הגבוהה היא שכתבה זו באה ממקור בעירייה ולא מגבאי ברמה א'….

    2. 4

      פשוט מאד הגבאים בוועד השכונה

    3. 3

      הוא טוען שכתת רגליים בשביל לאסוף כסף, מה אשמים רמת בית שמש ג', זה כמו במשפחה מוכה, שהמוכים לא משתקמים כי הם לא חושבים שאפשר לצאת מהבוץ, הגבאי לא רוצה להשתקם….
      טיפש!

    4. 2

      ברמה א' לפחות יש מתנסים, מקוואות, מבני חינוך. בג' אין כלום! ועד כמה שידוע לי, זוהי הדרישה היחידה שלהם.

    5. 1

      כתבה מכורה!! בתור עיתונאים לכו תעשו תחקיר על מה שקורה ברמה ג' ואתם תתבישו להוציא כ"כ הרבה לכלוך על מושכי החוטים…לא הגיוני ששלוש שנים אנחנו גרים בהר הזבל!!!